21.04.2011

Minik prenses odasında..





Bu haftasonundan itibaren Ada kendi odasında yatmaya başladı:) Son zamanlarda uyandığında artık benim de yan yatakta olduğumu anlamaya başlamıştı ve yattığı yerden bana bakıyordu. Geceleri hala kalkıyor, bazen bir bazen 2 defa, ama bize alıştıkça onun için daha zor olacağını düşündüğüm için taşınma işini hallettik. O hiç zorlanmadı odasına hemen alıştı, ama ben tedirginliği üzerimden atamadım henüz. Ne güzel gözümü açınca görüyordum onu, şimdi uyandıkça ondan ses gelmese de kalkıp bakıyorum, üzerini açmış mı yada acaba ses verdide ben mi duymadım diye. Ama uyanmadan üzerini açmıyor zaten. Havalar biraz daha ısınsa içim daha rahat edecek.


Resimler 3 aylıkken çekilmişti. Artk her ay ayıcığın yanında resmini çekicip aradaki farkı görmeye çalışıcaz:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder