9.07.2012

18 aylık.!

Sıkıntılı bir kaç gün geçirdik:( Ada önce hiç birşey yememeye başladı sonrada ateş ve halsizlik. Ateşi yükselince dr.a gittik tabi o da "boğazları çok fena bembeyaz" demez mi.! ama mikrobik dedi ve antibiyotik verdi. Bu ikinci antibiyotik verişimiz oldu Ada'ya. O kadar da zor veriyoruz ki, bağrış çağrış kıyametler kopuyor, ne o bir kaşık ilaç içireceğiz diye çocuğun içi dışına çıkıyor. Ama onu içmeden iyileşemeyecek diye katlanıyoruz işte falan derken 2. gün vücudunda döküntüler olmaya başladı Adanın önce ayaklarında oldu. ayakkabı mı yedi-vurdu vs. ayağını acaba diye düşündüm önce balkona çıkarken falan giydiriyordum evde yalınayak çıkmasın diye, bu sefer çorap giydirmeye başladım. Döküntüler bütün vücudunda olunca ateş döküntü yaptı - antibiyotik alerji yaptı gibi bahaneler geliyor insanın aklına ve fikir verenlerden. Neyseki üşenmedik aldık gittik gine Adayı dr.a. Bu sefer anlaşılmamış ilk gittiğimizde ve bu aralar çok yaygınmış  Ağız-el-ayak hastalığı kapmışız biyerlerden, çok salgınmış meğer.Yani iyiki gitmişiz tekrar. Ama tabi 4 doz antibiyotiği de boşuna vermişiz maalesef. Bundan sonrakileri içmeyeceğine sevinsem mi, içtiklerini boşuna içmiş üzülsem mi bilemedim.
İlacı yokmuş, ateşi yükselmedi sonra tekrar zaten. Boğazıda giderek düzeldi, yemek yemesinden anlıyorum. Ayakları fena hala, su toplaklar var. Havlu çorap giydiriyorum hiç itiraz etmiyor bu sıcaklarda minnoşum. Bu arada bana da bulaştırdı.! bende ateşlendim evvelki gün neyse dün yatıp dinlendim akşama doğru düştü ateşim. 
Kilosu da 11,700 gr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder