18.07.2012

Cumartesi Tolga şehirdışındaydı, ama ben onun pazar günü olmayacağını sanıyordum. Cumartesi baba-kız takılırlar bende kendi işlerimi hallederim diye düşünmüştüm. Ama benim planlar pazara kaldı.Pazar günü her işini halledemiyor insan, neyse ben yinede yemeği hazırla evi topla vs derken öğlende çıkabildim evden. Çok zamandır kendimle başbaşa kalmamıştım, iyi geldi.  
Pazartesi hava çok sıcaktı Tolga'nın da işi yokmuş Adayı beykoz korusuna götürdük. Biraz parkta oynadı, çok özlemiş. Çok sıcak ve güneş olduğu için bu aralar pek parklara gidemiyoruz. Neden şu parklara yazın gölge yapan kışında yapraklarını döküp güneşi engellemeyen ağaçlar dikmezler çok merak ediyorum. Güneşin anlında sıcaktan yanıyor bütün aletler ve tabi kimse çocuğunu o güneşte oynatmak istemiyor. Tatil ama boş bütün parklar...
Ada parktan sıkılınca kanlıca sahiline gittik. Minnoşum orda kekini yedi biz de çayımızı içip keyif yaptık denize nazır. Korudan daha serindi deniz kenarı, daha esintiliydi, özlemişim denizi. iyi geldi.
Bugünlerde kıymalı-etli hiçbir şey yememeye başladı. Köfte yada yemek içindeki kıymaları itinayla ayırıyor. Daha önce hiç böyle birşey yoktu, inşallah bu da geçiçici bi dönemdir...Hamurcu oldu iyice, börek çörek ekmek makarna pilav yoğurt en çok sevdiği şeyler.
Sabah kahvaltılarında yumurtasını, zeytin ve peynirini ekmekle gayet güzel yiyor. Kahvaltı ile ilgili bir sorunumuz  yok allahtan. Çeşitli peynirleri yiyor, zeytini de eskisi gibi saklamıyorum artık. Daha ölçülü yemeye başladı:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder