1.07.2012

Bugün Hüma'nın doğum günü partisindeydik. Hüma artık emeklemeye ve yardımla yürümeye başlamış, çok şeker bir minik hanım. Esra da çok güzel şeyler hazırlamış, party malzemeleri işini bayağı geliştirmiş. Kalabalıkta Ada hiç çekingenlik göstermedi, Hümanın oyuncaklarıyla kimseye aldırış etmeden oynadı. Pasta kesildikten sonra Hüma uyudu, ben ne yaptıysam minik prensesi uyutamadım. Yorgunluktan huysuzlanmayada başlayınca sonunda kalktık. Eve gelince biraz kek yedi ve yattı. Aslında orada da açlıktan uyumadı diye düşünüyorum. Yemek konusu bugünlerde çok büyük problem oldu benim için. Dişleri ağırdığı için yemek istemediğini düşünüyorum genelde ve ısrar etmemeye çalışıyorum. Ama içim içimi yiyor. Yemediği zaman başka bir yemek de önermemeye çalışıyorum, yemek seçmeye başlamasın " bunu yemezsem nasıl olsa sevdiğim başka birşey verecek" demesin diye. Birkaç gündür hafif hafif ateşide var sanki. Kayifsiz, huysuz minik kuşum benim.
Esradan fotoları alınca yükleyeceğim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder