6.05.2011

4 aylık

Minik muczemiz 4 aylık oldu:) 65cm ve 7,250gr. Bu ay mamaya başladığımız halde kilo alımı gayet iyi olmuş. Beni en çok rahatlatan bu oldu açıkcası, çünki mama paketinin üzerinde yazdığı kadar emmiyor Ada henüz. Haliyle bende zayıflıyacak diye korkuyordum. Ama şimdi içim rahatladı.
Kontrole gitmişken yine aşı olduk:( bu sefer yan etkisi geçen seferkinden bayağı fazla oldu ve iki gün sürdü. ilk gece ve gündüz ateşi 38 e yaklaştı.Bugünde çok az mama yedi, keyfi yok gözleri çakmak çakmak. İnşallah yarına bişeyi kalmaz...
Bu ay neler değişti :)
Artık oyuncaklarını çok rahat yakalayabiliyor, Yer matında daha uzun süre oyalanıyor, ayaklarını kaldırıp sallanan oyuncaklara tekme atmaya bayılıyor,diliyle sürekli alt damağını kaşıyor:) bu hali çok komik ve şirin yakalayabilirsem fotografını çekicem, birde sürekli tükürüğü akıyor hep önü ıslak ya önlük takmak zorunda kalıyorum ya da tulum değiştirip duruyoruz:)) kahkahalar çoğaldı , dışarda etrafı seyretmek çok hoşuna gitmeye başladı, değişik insanları ve ortamları uzun uzun inceliyor, yanına gidip ona laf atarsam ama kucağıma almazsam bozuluyor, yanına gittiğimde hep onu almaya geldim sanıyor galiba:)) başkasının kucağındayken kendini bana doğru itmeye de başladı. Babasına da çok cilveler yapıyor..Artık bizim en mutlu olduğumuz şey onun gülücükleri ve kahkahaları.!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder