26.05.2011

Dünden çok yorgun olduğum için bu sabah ilk defa Tolga verdi Ada'nın ilk sütünü saat6,30 civarıydı sanırım. Hayal meyal seslerini duysamda saat 8,30 a kadar sızmışım resmen. Uzun zamandır bu saate kadar uyumamıştım hiç kalkmadan. Ben kalkınca Tolga yattı bu sefer bende Adayı uyutup kahvaltımı yaptım ve bu sabah ilaçlarıma başladım. Bakalım ne kadar devam edeceğim...Resmen bir avuç dolusu ilaç içiyorum.!Moralim çok bozuk bu aralar, ama Adaya belli etmemeye çalışıyorum. Ona hep gülümseyerek sakin konuşmaya çalışıyorum, O da bize hep gülümsüyor. Dışarda yabancıların bazılarına gülümsüyor, sanki anlıyor kimin içten sevdiğini. Bazılarını da gözlerini dikip süzüyor yüzünde gayet ciddi bir ifadeyle. Bir de değişik bir ortama girdiğinde gözlerini patlatıp bakıyor etrafa:)) bu hali çok şeker yakalayabilirsem çekicem resmini.
Dün çok rüzgarlıydı hava çıkmamıştık dışarı, bugün perşembe pazarını keşfe gittik kızımla. Pusete gölge yapması için küçük bir güneş şesiyesi almak istedim ama bulamadım. Yüzüne güneş gelince çok sinirleniyor. pazarı boydan boya geçtik ethemefendiden caddeye indik. Mothercarein yeni binasına gittik, ama hiç memnun kalmadık. Allahtan eski binada bakım odası hala duruyor, orayı kullanmaya devam edicem. Yeni yer çok küçük, resmen bir kişilik yapmışlar. Tekbaşına bile olsan odaya pusetle sığmak zor. Herkez çok şikayetçiydi, hava güzel olduğu için bayağı kalabalıktı.Diğer annelerle dertleştik:)
Ordan çıktık remziye gittik, ben çayımı içerken Ada da etrafı seyretti kucağımda. Ben dinlenmiş oldum oda uykuya ara vermiş oldu. Ada sıkılınca kalktık biraz daha uyusun diye Feride geçidine kadar yürüdüm tekrar ferideden geçip eve arkadan geldik bu sefer.
Eve geldiğimde benim pilim yine bitmişti, biraz oyalanıp yıkanıp, emip mışıl mışıl uyudu bebişimde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder