2.09.2012





Bu sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra pazara gittik. Ada bu sefer çok güzel oyalandı bisikletle. Normalde tezgahlardan ürün aşırdığı için birimizin sürekli aldıklarını geri koyması gerekiyor:)) Tabi o da haklı, daha para-alışveriş mefhumu olmadığı için ben seçiyorum alıyorum, O da bana yardımcı oluyor.!
Ben böğürtlen bulurum diye gitmiştim ama geçmiş meğer böğürtlen zamanı, bizde çilek aldık reçellik. Birde turşuluk salatalık. Bir kere denemiştim olmamıştı güzel, bakalım bu ikinci deneme olacak. Ada sever herhalde turşu diye düşünüyorum, ben çok seviyorum. O da tuzlu şeyleri seviyor, daha önce tattırmadım tuzlu diye bakalım bu sefer güzel olursa belki tadar. Belki de babası gibi sevmez.
Eve döndük sonra neyseki uyumadı yolda, yemeğini yedi hemen. Uyumadan önce yesin daha güzel uyusun istiyorum artık. Yemek yerken çiş demişti ve baktık yapmış. Altını değiştirdim ve yatağa koydum. Gine çiş çiş deyip duruyor bakıyorum yok bişey. Neyse sonra düştü jetonum, kakası gelmiş ama kaka demeyi bilmiyor:( onada çiş diyor bebişim.Bezi de istemiyor, çekiştiriyor açtım altını klozete tuttum. Ayağının altına basamak almıştım ama yetmiyor klozette oturunca Tolgada geldi yardıma bırakamadım korkmasın diye de, çünki adaptör almadım daha. Tolga önce tartıyı koydu basamağın üzerine, yine yetmedi. Kendi araba dergilerinden koydu tartının üzerine de kalınca anca bastı ayakları:))) çok komikti halimiz keşke fotomuz olsaydı:))))
Ayakları yere basınca rahatladı Adoşumda, ve ilk kakamızı yaptık klozete.! Tarihi bir gün yani :)))
Sokaklarda tuvalet arama günlerimiz yakın görünüyor..
Şimdi uyuyor prenses kalkınca doğru adaptör ve lazımlık almaya gidiyoruz.! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder