17.04.2012

Bu hafta çok sosyaliz, haliyle Ada da çok memnun bu durumdan. Dün önce Zafer-Nesrin ve Ömer ile buluştuk caddede. Biraz yürüyüş yapıp simit yedi Ada. Tam Ömeri uyutmuştuk Esra ve Hüma geldiler. Onlarla da uzun bir yürüyüş yaptık önce. Tabi Ada bu kadar yürüyüşe dayanamayıp uyudu bir ara. Hüma direndi:)) Ada uyurken o bizimle yemek yedi. Çok olmuştu Esra ile görüşmeyeli Adanın uyumasını fırsat bilip, bol bol lafladık. Ada uyanınca parka gittik, salıncağın yüzüne bakmıyor bu aralar, gözü hep kaydırakta ve merdiveblerde. Bol bol kaydık eve döndük. Hüma 9,5 aylık, henüz ayaklanmadığı için pek iletişim kuramadılar. Ama ikiside sakin ve yavaş huylu görünüyor şimdilik, ilerde iyi anlaşırlar inşallah.
Evde ikiside kendi kendine takıldı. Ada bugünlerde kimseyi yabancılamıyor, ilk defa görse bile kadınların kucağına çıkıyor, parmağını emip başını dayıyor. Tabi Esrayada aynısını yaptı, Hümayı kıskandığından yaptığını sanmıyorum, çünki çocuksuzlara da yapıyor aynısını. Bu durum benim biraz içimi burkuyor, sanki ben onu yeterince kucağıma almıyorum, ilgilenmiyorum, o da başkalarında arıyor şefkati gibi:( Bir çocuk piskoloğuna sormak istiyorum açıkçası bu durumu..
Ada ile Hüma akşam yemeklerini zor yediler, özellikle Hüma pek yiyemedi hiç uyumadığı için. Sonunda ikiside aynı saatte uyuya kaldı, biz büyükler de rahat rahat yemek yiyip sohbet etme fırsatı bulduk. Çok güzel bir gündü :))
başka resimlerde var tolganın telefonunda onlarıda bir ara yükleyeceğim, ama dışarda foto çekmeyi unutmuşuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder