10.11.2011

10 Aylık.!






Günler çok hızlı geçiyor ve minik prenses çok hızlı büyüyor. Bu aralar biraz işe güce daldık, önce çizimler sonra onay ve üretim, derken izmir-çeşmede standın kurumunu yaptık. Tabi Ada ile birlikte. Yola çok korkarak çıktım , acaba adayı götürmekle hata mı yapıyoruz, çocuk yollarda ve oralarda sefil olur mu diye. Ama hiç korktuğum gibi olmadı, Sevil Teyzelerde kaldık, çok iyi anlaştık. Ada ya ve bize çok iyi baktı Sevil Teyze ve Mehmet Enişte. Ada Mehmet enişteyle kovalamaca oynamayı öğrendi , şimdi en sevdiği oyun bu. Kendisi emekleyerek kaçarken, birinin onu yine emekleyerek kovalamasına bayılıyor.
İzmirin içine ilk gidişim, çok sevdim, çok güzel bir şehir. Beş gün kadar kaldık, sonra ben Adayla birlikte uçakla döndüm. Tolga standı toplayıp arkadan geldi. Hem arabada yer yoktu, hem de işin saat kaçta biteceği belli değildi.
Bu arada Ada çok hızlı gelişiyor. Çok iyi iletişim kuruyor. Müzik sesine tempo tutuyor. Süte "ebbüe" diyor. Evet ilk anlaşılır şekilde isim taktığı şey süt oldu:))
Susadığı zamanda mutfaktaki su bidonunun yanına gidip eliyle vuruyor, ya da ağzını şaplatıyor:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder