28.06.2011

Uzun zamandır Adaya ayakkabı bakıyordum. İlk denememizi kar tulumunu çıkardığımızda ayakları üşümesin diye aldığım botla yaptık. En küçüğünü almıştım ama yinede ayak boyu büyüktü uyuduğu için deneyememiştim ama büyük ya olur diye düşünmüştüm. eve geldik denedik girmiyor bizim tombul ayaklının ayağı bota, iade etmiştim onları. Sonrada çocuğun ayağını ne diye şimdiden dar ayakkabıya sokayım patik çorap idare ederiz diye geldik bu günlere...Geçenlerde yine ayakkabı gazına gelmiş olacağım ben ki, mothercare e uğramışken çok şirin pembe sandaletler vardı. Benim minik prenses de uyanıktı bu sefer denedik:) ayımıza uygun olan 6-9 aylık sandaletler faraş gibi, 3-6 aylıklar da öyle, 0-3 aylıklarda da yine aynı problem var, boyu tam ama tombul ayak girmiyor :))) alamadık gene ayakkabısız kaldık..
Ananesi bir ara balerin çoraplardan bahsetmişti o geldi aklıma, aradık bulduk, gerçekten çok şirinmiş, tombul ayaklara çok yakıştı. Hem rahat hem yumuşak, hem de bir ayakkabı yerine 6 farklı renkte her kıyafetine uygun. Basmaya başlayana kadar, heralde sonbaharı bulur o da, havalarda soğurken alırız artık ilk ayakkabımızı, şimdilik öyle görünüyor:)

2 yorum:

  1. Bu konuda da aklıma ilk gelen şey doktorumuzun söylediği :) Uras koşana kadar ayakkabı yok demişti... Sen yine de kendi doktorunuza bir danış bu konuda :)

    YanıtlaSil
  2. Yasemincim, bizim dr.umuzda bu sıcaklarda hiç gerek yok sonbahara giyer artık diyor. zaten heralde ilk adımlarda sonbahara gelir:) merakla bekliyorum...

    YanıtlaSil