21.08.2013





Ada şapka takmayı çok seviyor, bu lacivert şapkayı o beğendi aldık perşembe pazarından:)) Kızımla pazar gezip alışveriş yapıyoruz artık. Birde bez şapkamız var ama bu hasır şapkayı aldığımızdan beri bunu takıyor. Anneannesi de bu şapkaya özel çok güzel bir bayramlık elbise dikmiş yollamış ona. Bayramın birinci günü ikna edip giydirememiştik ama ikinci günü giydi "prenses oldum ben" diye dolaştı evin içinde...çıkarken de bugün çok yağmur yağacak dedi ve şemsiye istedi benden:)))
Dün de dışarı çıkmadan önce "üzerindeki kıyafetlerle çıkabilirsin" dedim " güzelmiyim böyle ben bunlarla" dedi bana, sonrada gidip dolabından anneannesinin aldığı rugan fiyonklu ayakkabılarını çıkardı. "Topuklu ayakkabılarımı giymem lazım bunlarla" dedi:)))) galiba topuklu ayakkabı = şık ayakkabı demek bugünlerde..
Son azı dişimiz de yolda, patlamış iğne gibi. Huysuzluk ve mızmızlık son raddesinde yine...Dişleri de böylece tamamlanmış oluyor artık..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder