22.02.2012

13 Aylık.!

Süt işini hallettik galiba :))))
Dün sabah içtikten sonra akşam yatana kadar canı çok süt istemesine rağmen inek sütünü içmeyi reddetti minik bebişim. Akşam yemeğini resmen yatarken içeceği sütü sayıklayarak yedi. Bende korktum tabii.! içmezse naparım muhallebi mi denesem normal sütle, bal-pekmez bişeyler mi karıştırsam diye düşünüp durdum. Ama Ada tatlı da sevmiyor, o yüzden bunlar en son deneyeceğim şeyler. İçmedi yatarken de yine, tadıp tadıp bıraktı biberonu ve uykuya yenik düştü inadı. Gece ben yatmadan önce hafifçe uyandırıp verdim bu sefer aç da olduğu için yarısını içti, yarım saat kadar sonra kalkıp diğer yarısını da içti ve sabahı bulduk. Sabah çok acıkmış olduğu için itirazsız içiti yine:) Büyük olasılıkla hallettik gibi görünüyor,ama bakalım bu akşam nasıl olacak. İnatlaşmadan geçelim normal süte sütten soğumasın istiyorum ..
Fotoğraflar ay başından yani Ada tam 13 aylıkken. Zafer ve Nesrin in minik bebişleri Ömer doğdu aybaşında. Biz de anakucağını Ömere götürmeden önce Ada'nın anakucağında son halini belgeledik:))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder