22.09.2011

8,5 aylık




8. ay kontrolümüze ay başında gitmiştik ama buraya notları yazamamıştım.. Ada aybaşında 9,100gr ve 75cm idi. Dr.'u bu ay için gelişiminin çok iyi olduğunu söyledi. Ada şimdiden bir yaş kıyafetleri giyiyor.

Yemek menümüze haftada 2 gün balık ve köfte eklendi. Köfte denememiz çok başarısız oldu çok taneli geldi bebişime, biz de kıymalı fasulye denedik onu gayet güzel yedi. Daha önce kıyma da hiç vermemiştim, bir kaç kere daha kıyma verip köfteyi daha sonra tekrar deneyeceğim. Dün tencerede domatesli mezgit pişirdim ona, çok iştahla olduğunu söyleyemeyeceğim ama onu da yedi. Artık daha az yağlı ve tuzsuz pişirdiğim sebze yemeklerinden yiyebilecek, bu durumda benim işim biraz azalacak :))

Emekleme işini tamamen çözdü, çok hızlandı ve tutunup kalkmaya başladı artık. Urasın hediyesi ayaklı bir oyuncağı var onu çok seviyor, ona tutunup kalkıyor ve bir süre ayakta durup oynayabiliyor. Evin içinde sürekli benim peşimde dolaşmaya başladı, mutfaktaysam mutfakta bir şeyler veriyorum yerde oynuyor, ben de ufak tefek işlerimi halledebiliyorum. Yatak odasında bizim gardarobun aynasıyla daha uzun oyalanıyor ben de odayı topluyorum fırsattan istifade. En çok sevdiği oyuncağı halaa "sad sam ve kız arkadaşı" onları görünce yüzü aydınlanıyor.Bu aralar renklerden maviyi ve kırmızıyı seviyor.

Gece uykuları da gayet düzenli, acıkmazsa hiç uyanmıyor artık. Sabah 6 ya doğru uyanırsa yatağında veriyorum sütünü ve uyanıkda olsa gidip yatıyorum, 8,30 a kadar yatıyor. Uyuyormu bilemiyorum ama heralde uyuyordur, çünki oyuncak falan vermiyorum.fotoğraflar ilk ayakkabısını aldığımız günden , şaşırmış bu ayağım daki ne diye bayağı bir incelemişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder